Tuesday 29 May 2012

Maafkan aku ..

..  Yaallah, hari ini aku telah melukai hati dia dengan ucapan kata2 yg keluar dari mulutku. Ya allah aku menyesal tapi sejujurnya jauh d lubuk hatiku, aku tidak bermaksud untuk mngatakan sebegitu. Aku terlalu mengikut perasaan dan tidak sengaja melepaskan ayat itu. Apa yang harus aku buat sekarang .. ?  Aku telah memohon maaf kepada si dia, Sekiranya itu cukup untuk membuatkan dia memaafkan aku. Aku tidak rela dia pergi dari hidupku . Aku terlalu sayangkan dia, Aku hanya diriku di hargai dan di jaga seorang " baby" yang tidak mahu dikasari dan aku ingin merasa kemesraan  bersamamu. Sekiranya masih ada kesempatan atau pun ruang lagi aku di hatimu, maafkanlah aku sayng, aku sangat memerlukan kau untuk aku menerangi dan menjalani hari2 ku yang penuh dengan cabaran  dan dugaan ..

No comments:

Post a Comment