Monday 19 March 2012

.. aku pasrah dengan segalanya .... :'(

.. nampak nya perkara yang selalu aku takutkan akan berlaku lagi .. aku tidak mahu kehilangan orang yang aku sayang .. mengapa isu jarak jauh dan lama x berjumpa selalu timbul .. ?? semua ini bukan seperti yang aku rancang .. bertapa pedihnya hatiku .. bertapa sensara nya aku jika kau tinggalkan aku .. aku hanya manusia biasa seperti manusia2 yang lain .. kenapa kau x mengerti semua ini .. ? kalau kau syng kpdaku kau akan tunggu dengan sebarang alasan .. walaupun aku berjauhan tp aku selalu ingat kat engkau .. x pernah terpikir di hatiku ingin menduakan mu malah meninggalkan mu .. aku sngat sayng kat kau .. please lah paham aku ... jika ini bukan jodoh kita .. aku pasrah dengan segalanya .. kepedihan ini makin terasa .. apakah salah ku .. ? apakah dosaku .. ? perlukah disakiti hatiku dengan mengambil keputusan bergini ....... percayalah .. selama-lamanya cintaku hanya lah untuk mu .... :'(

No comments:

Post a Comment