Tuesday 20 March 2012

.. rela berjauhan daripada berpisah ......

.. beribu titisan irmata jatuh membasahi bantal kesayanganku pemberian si dia .. setelah engkau membuat keputusan bahawa akan meninggalkan ku bila tiba masa nya  .. ia amat perit bagiku .. kejadian ini sering berlaku bila tibanya 16 hrbulan .. mcm mne aku nak teruskan hidup tanpa dia .. ?? aku dh terlalu lama menjalani dugaan bersama-sama .. adakah selepas ini akan akan dapat menjalani hidupku seperti biasa kiranya telah pergi meninggalkanku .. aku tidak mahu semua ini berlaku bergitu cepat ... sebagaimanapun teruk sifat cemburu nya dia .. aku tetap akan mempertahankan hubungan yang telah lama terjalin .. aku rela berjauhan daripada "BERPISAH".. adakah ini tandanya pnghujung ceritaku .. ???????

No comments:

Post a Comment